پیام تبریک دکتر رستگار مدیریت مجتمع 22 بهمن به مناسبت روز پدر

پیام تبریک دکتر رستگار مدیریت مجتمع 22 بهمن به مناسبت روز پدر

بسم الله الرحمن الرحیم
سیزدهم رجب سرآغاز طلوع خورشید زندگی بزرگ مردی است که ولادتش در کعبه و شهادتش در مسجد بود.موهبتی که تنها و‌تنها اختصاص به آن مرد بزرگ دارد.او‌ که آغازگر امامت، مظهر عدالت و‌تربیت یافته مکتب نبوت است و با سلوک و‌گفتار و رفتار و‌منش خویش، دلهای تشنه حقیقت را از چشمه لا یزال الهی سیراب ساخته است.
سخن از علی(ع) این مظهر بی مثال جوانمردی،ایمان و دلاوری در قالب محدود واژگان و‌سطور جملات ، بسی دشوار است.
امام علی(ع) نقطه اوج انسانیت و عرفان است که شکوهمندترین ارزش ها و آرمانهای بشری در وجود و اندیشه اش به تجلی در آمده و رسالت کهن ترین فرستادگان و‌برگزیدگان الهی، در منش ارجمندش تجسم یافته است.
امیر المومنین علی(ع) راهبر و امیری فرزانه و بی همتاست که در راه اسلام محمدی (ص) و سیراب ساختن جان های تشنه حقیقت از زلال سلوک،گفتار و عدالت خویش عزت مندانه پای فشرد و جانفشانی کرد.
هر گاه همراهی ایشان با پیامبر خاتم را به یاد می آوریم ، آنگاه که ترویج دین خطرات بسیار داشت و نیز اندیشه های متعالی ایشان در تبیین راهبردهای اساسی حکومت داری را در نامه تاریخی ایشان به مالک اشتر را میخوانیم ، رهبر و امیری را میبینیم که به راستی کائنات در برابر عظمت و شکوه بی مانندش تعظیم می نمایند.
اینجانب ضمن شادباش فرا رسیدن زادروز خجسته امام علی(ع) و بزرگداشت مقام والای تمامی پدران گرامی، به همه همکاران فرهیخته و سختکوش خودم و‌دانش آموزان عزیز و خانواده های بزرگوارشان ، در برابر شکوه و‌عظمت بی مانند پدر معنوی یتیمان عالم سر تعظیم فرود آورده و از درگاه پروردگار هستی افتخار رهروی راستین سریر ولایت را مسالت دارم.
امید است با استعانت از خداوند منان و با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگی آن امام همام و دیگر ائمه اطهار (ع) در تمامی مراحل زندگی موفق و پیروز باشید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *