سخنان مدیریت مجتمع در خصوص گرامیداشت سالروز حماسه بزرگ ٩دی

سخنان مدیریت مجتمع در خصوص گرامیداشت سالروز حماسه بزرگ ٩دی

«گرامی باد سالروز حماسه بزرگ ٩دی، تجلی بصیرت بی نظیر مردم مومن و انقلابی ایران»
نهم دی ماه ٨٨ به فرموده مقام معظم رهبری حادثه کوچکی نبود بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی،شبیه حرکت بزرگ ملت ایران در روزهای اول انقلاب بود.
این روز پیام ولایت مداری مردم ایران را به گوش جهانیان رسانید و در تجمع بزرگ عاشورایی یک بار دیگر قهر انقلابی مردم این سرزمین در برابر توطئه های جبهه باطل به نمایش گذاشته شد.مردم ایران به تمام قدرتهای استکباری جهان یادآور شدند که ملتی قدر شناس بوده و همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و در ادامه دادن راه شهیدان و امام شهیدان اهتمام جدی دارند.
سالروز حماسه ٩ دی باید تجلی وحدت و همبستگی ملت ایران از هر قشر و تفکر سیاسی باشد چرا که همین همبستگی بود که با انسجام و همدلی همه اقشار جامعه حماسه‌ای دیگر در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی آفرید.
خداوند بزرگ را شاکریم که به برکت رهبر حکیم و فرزانه مان شاهد چنین حماسه با شکوهی بودیم.
اینجانب ضمن گرامیداشت و پاسداشت یوم الله ٩ دی که به روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری گردیده است ،یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران ولائی به ویژه سرباز با اخلاص ولایت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و با مقتدای خویش تجدید عهد نموده و این روز عظیم را به همه تلاشگران با بصیرت عرصه تعلیم و تربیت تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق حرکت در مسیر دین و ولایت و تحقق وعده‌های الهی را مسالت می نمایم.
دکتر محمود رستگار
مدیر مجتمع آموزشی آنکارا

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *