دکتر رستگار مدیر مجتمع آموزشی 22 بهمن آنکارا طی پیامی نوروز باستانی را تبریک گفت . متن پیام به شرح زیر است:

دکتر رستگار مدیر مجتمع آموزشی 22 بهمن آنکارا طی پیامی نوروز باستانی را تبریک گفت . متن پیام به شرح زیر است:

هر بهار فرصت می یابیم تا راز آفرینش را به زیبا ترین بیان در شاهکار خلقت تفسیر نماییم و جنبش گرم ستاره اییمان را در دشت بیکرانه ی صبح به تماشا بشینیم; انگاه بر سجاده ی سحر سجده ی شکر و سپاس گزاریم که بازهم فرصت دیدار رستاخیز طبیعت را پیدا کرده ایم.

اما بهار امسال جلوه ای دیگر دارد چرا که در آغازین روز هایش نیمه ی شعبان و ولادت ستاره ی ولایت در آسمان دل عاشقان ,هنگامه ی جلای دل ها و فرصت دوباره یابی و باز آفرینی است.

فصل قدم زدن در گلزار روح نوازی است که رایحه ی معرفت و ایمان را در مشام جان میریزد و فرصت وصل با کاروانی است که ره آوردی بزرگ از حمیت ,فتوت ,پاکباری و عدالت را برای تاریخ به ارمغان می آورد.

در این بهار عشق با تمام قامت خود از قله ی وقار و متانت مولایمان امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) سر براورده تا نهال عدالت را در باور خسته دلان منتظر به ثمر نشاند. پس بی جهت نیست اگر بگوییم هرچه تکاپو و پویش و رویش در زمین است همه بر مدار منظومه ی عشق می چرخد که معنای عشق ربانی در وجود محمد((ص)) را باید در عشق به اهل بیت ((ع)) جستجو نمود.

اینجانب به حکم سنتی دیرینه شادی زمین را به نوروزی مبارک تبریک میگویم و با میلاد سراسر نور مهدی موعود پیوندی آسمانی می زنیم,امید انکه از قافله ی رویش و عشق جدا نمانیم و در ازدحام و تهاجم ابتلا و ازمون نکشیم .

معبودا به یمن قدوم رستاخیز طبیعت و میلاد گوهرناب ولایت در رهایی از ایثار و پاکبازی و فضیلت به رویمان بگشای و بر گلستان ایمان و سعادت رهنمونمان باش.

آرزو میکنم در چنین بهاری دریچه ای از شادی بر دل همه ی شما عزیزان و خانواده محترمتان گشوده شود و به حکم رب العالمین در روزهایی که بر اثر شیوع ویروس کرونا برخی از هموطنانمان داغ دار عزیزان خود گشته اند و غبار غم و اندوه بر جهان و میهن عزیزمان نشسته است,احوالی خوش حال غریبتان را دگرگون نماید .

اینجانب مجددا بهار طبیعت را تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارانه که در سایه ی برکات ماه پر خیر و فضیلت شعبان روح و جانمان را به انوار فضایل بی حدس جلا بخشیده و راسخ تر و استوار تر از همیشه در مسیر راستین ولایتش گام نهاده و در مسیر خشنودی خالق و خدمت به خلق خداوند تبارک تعالی, در سالی که از طرف مقام معظم رهبری مزین به ((تولید, پشتیبانی ها و مانع زدایی ها)) است سر بلند و پیروز باشیم

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *