پیام تبریک مدیریت مجتمع به مناسبت سالروز مبعث پیامبر اسلام (ص)

پیام تبریک مدیریت مجتمع به مناسبت سالروز مبعث پیامبر اسلام (ص)

دکتر رستگار مدیر مجتمع آموزشی ۲۲ بهمن آنکارا در پیامی بیست و‌هفتم رجب فرخنده سالروز مبعث رسول مکرم اسلام (ص) راتبریک و شاد باش گفت.
متن کامل پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بعثت سرآغاز یک راه درخشان الهی برای تکامل دین،تجلی رحمت الهی و ظهور ارزش های پاک و ناب انسانی و تحقق راستین آزادی و‌عدالت و‌برابری و‌توحید و رمز خضوع در برابر فقط الله و مجمع همه زیبائی ها و خوبی ها ؛پاسخی برای نیازها و آبی زلال برای جانهای تشنه است.روزی که خداوند سبحان ،سایه عنایت ،چتر مهر و محبت و رحمت بی منتهای خود را بر گستره کائنات جلوه گر ساخت و‌با برانگیختن والاترین و‌بزرگ‌ترین معلم اخلاق کرامت را بر بشریت ارزیابی نمود. چرا که او رحمة للعالمین و فخر کائنات بود و با کتابی آمد تا در سایه شعار توحید هدایتگر انسان از جهل و ظلمت و خفقان به سوی معرفت و نور باشد .
آری در این روز بابرکت آفتاب بعثت پیامبر نور و رحمت از غار حرا بر تمام عالم تابید و باران (اقرأ)بر صخره ها و‌کوه های تفتیده سرزمین وحی باریدن گرفت و‌نعمت مبعث بر فخر کائنات و‌گنجینه اسرار خدائی ارزانی و مسیر حق و راه کمال به انسانهای حقیقت جو‌نشان و چگونه زیستن و نوید فردائی روشن برای انسانها به ارمغان آورده شد.پس شایسته است که در این روز بزرگ همه پیروان راستین آن حضرت شادمان از آنکه ندای بر حق پیامبر را شنیده اند و دعوتش را لبیک گفته اند جشن گرفته و آموزه های حاصل از سالها زندگی گهربار ایشان را سرلوحه اعمال خویش قرار دهند .
اینجانب با مغتنم شمردن فرصت پیش آمده ،ضمن تبریک این روز به همه همکاران فرهیخته ،دانش آموزان عزیز و خانواده های گرامی آنها ،از خداوند متعال برای همگان سربلندی و موفقیت در تمام شؤونات زندگی را خواستارم.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *